1. Objednávka:
Objednávky zboží je možné realizovat pomocí e-shopu, e-mailem nebo telefonicky.
2. Lhůta dodání:
Lhůta dodání dle poptávky zákazníka probíha u skladových položek zpravidla do 48 hodin od potvrzení objednávky.
3. Cena:
Cena je vždy uváděna a účtována včetně DPH. Cena uvedená v době objednávky je pro firmu závazná.
4. Cena dopravy:
Pokud zvolíte platbu převodním příkazem, neplatíte žádné doběrečné, zboží Vám přijde ihned po připsání částky na účet. Dopravné zdarma je pouze na území České republiky. V případě zaslání zboží mimo Českou republiku, Vám bude doprava spočítána dle zásilky, její hmotnosti a rozměru. Doprava je realizována přes partnery Geis, InTime, nebo jinou přepravní společností, lze dohodnout i osobní odběr.
Pokud není výslovně uvedeno, že cena je včetně přepravného, je za přepravu účtován poplatek následovně:
Při objednávce nad 2.000,-- Kč včetně DPH je přepravné zdarma u výrobků do hmotnosti 50 kg.
Při objednávce nižší než 2.000,-- Kč včetně DPH je dopravné účtováno ve výši 70,-- Kč.
Při objednávce nižší než 2.000,-- Kč včetně DPH a platbě na dobírku je cena včetně dopravného ve výši 99 Kč.
Cena je stanovena na zásilky do 50 kg celkem.
K zásilkám od 50kg výše je účtována sazba dle aktuálního platného ceníku za přepravu a dobírku.
5. Platba za zboží:
Zboží je zasíláno na dobírku, nebo po uhrazení zálohové/proforma faktury.
Pokud si zvolíte dobírku - platíte při převzetí zboží.
Pokud si zvolíte bankovním převodem - uhraďte částku uvedenou ve Vaší objednávce na účet vedený u Sberbanky, číslo účtu - 4200475770/6800, nebo Komerční banky 43-9733930257/0100. Jakmile přijdou peníze na účet, je zboží ihned odesíláno.
6. Reklamační řád
Případné reklamace vyřizujeme dle reklamačního řádu, v souladu s Občanským zákoníkem a se Zákonem o ochraně spotřebitele. Při zaslání reklamace, nezapomeňte přiložit kopii prodejního dokladu.
"V souladu s ust. § 599 je zákazník povinen uplatnit vady zaslaného zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí (týká se zjevných vad, které zboží vykazovalo v okamžiku převzetí). Za účelem zachování práv z odpovědnosti je zákazník povinen pečlivě prohlédnout zboží ihned po jeho přijetí. Za zjevné vady jsou považovány ty vady, které jsou pouhým okem zjistitelné ještě před prvním použitím zboží i bez nutnosti zvláštních odborných znalostí. Za uplatnění vad „bez zbytečného odkladu“ je považováno jejich uplatnění nejpozději do prvního použití zboží. Nárokům z vad, neuplatněných zákazníkem bez zbytečného odkladu po převzetí zboží a před jeho prvním použitím, nemůže být vyhověno. Na vady, které zboží neneslo při převzetí a které se vyskytnou v průběhu jeho používání, poskytujeme záruku v délce dvou let. Tato záruka se nevztahuje na ty vady zboží, které byly způsobeny jeho běžným opotřebením, nebo v důsledku jeho nesprávného používání či ošetřování."
Pro rychlejší vyřízení reklamace vyplňte reklamační list, ke stažení zde: REKLAMAČNÍ LIST
7. Reklamace dodávky:
Za odeslané zboží až do okamžiku jeho převzetí zákazníkem, nese veškerá rizika spojená s přepravou naše společnost. Jestliže bude při dodání zboží poškozen obal, sepište před převzetím zboží s dopravcem protokol o rozsahu poškození nebo zboží nepřebírejte! V případě, že bude zjištěno poškození zboží až po rozbalení, musí být sepsán do 48 hodin od převzetí tohoto zboží zápis s dopravcem. Bez zápisu o poškození nelze uznat oprávněnost reklamace vzniklé přepravou. Reklamovat kompletnost obsahu dodávky je možno do dvou pracovních dní ode dne převzetí zboží.
8. Lhůta pro vrácení zboží
Kupujete-li zboží jako soukromá osoba, nikoli právnická osoba či fyzická osoba – podnikatel (IČO), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 Sb. možnost odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží (toto ustanovení platí při objednání přes e-shop). V takovém případě se zavazuje uhradit provozovateli poplatky spojené s dodáním zboží. V případě vrácení zboží nás prosím kontaktujte písemně a uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla prodejního dokladu, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresy pro vrácení peněz. Následně zašlete kompletní nepoužité zboží v originálním obalu spolu s dokladem o koupi zpět na naši adresu. Neposílejte zboží na dobírku. Finanční částka, včetně poštovného zaplaceného společně se zbožím, Vám bude vyplacena do 14-ti dnů po obdržení a kontrole vráceného zboží. Zboží musí být nepoužité, kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace).
Jaké zboží nelze vrátit
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy:
na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
na dodávku novin, periodik a časopisů
spočívajících ve hře nebo loterii.
Kupující nemá nárok na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v důsledku odstoupení od smlouvy.
Odstoupení od smlouvy ze strany dodavatele/prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu a to do 10 pracovních dnů, nejpozději však do 30 dnů od storna objednávky ze strany prodávajícího.
Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené se zákazníkem v případě zjevné chyby v ceně zboží (tj. ceny zjevně jiné než je cena pro tento typ/druh zboží obvyklá). Za zjevnou chybu v ceně zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic namísto čtyř, a jiné zjevné chyby v psaní. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
9. Ochrana osobních dat
Prodávající se zavazuje neposkytovat osobní údaje, které mu poskytl kupující, žádným třetím osobám. Na žádost kupujícího vymaže prodávající poskytnuté údaje z databáze zákazníků. Kromě údajů, které slouží k účetní a daňové evidenci, kterou prodávající ze zákona vede.
Provozovatel internetového obchodu - www.bellota.cz
S&E Solutions s.r.o.
Vodní Valy 172
570 01 Litomyšl
IČO 28821475
DIČ CZ28821475
Expedice / adresa pro zasílání reklamací:
S&E Solutions s. r. o.
Moravská 1278
570 01 Litomyšl
Telefon: +420 774 876 704
e-mail: objednavky@s-e.cz
V případě zaslání zboží na jinou, než výše uvedenou adresu, nebude zboží přebráno a vrátí se Vám zpět.
společnost je zapsána v obchodním rejstříku, který vede Krajský soud v Hradci Králové oddíl C, vložka 29506
EET: v platnosti od: 1.3.2017
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.